|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| a vendre appareil photo sea&sea MX10 avec son flash externe YS40, la lentille proxy et valise de transport marque pelliproduct (ref1200) le tout en excellent état avec notice d'utilisation et boites d'origine prix de vente 350 € et je prend a ma charge une révision complete de l'appareil (test étanchéité et changement joints) par un magasin agréé, ou 300€ sans la révision. je suis sur toulouse, les frais de port éventuels sont non compris PS: pour info, prix neuf de l'appareil plus de 700€, bague proxy dans les 70€ et valise dans les 70€ autant dire qu'a ce prix c'est une excellente affaire, idélae pour débuter la photo sub si intéressé email ronan_boisard@yahoo.com |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| [Vds 78] Appareil Photo + Caisson | rvb78 | (French) | 0 | 04-12-2007 01:04 PM |
| appareil photo numérique | Laurent Klucsar | (French) | 11 | 04-12-2007 03:07 AM |
| Vu sur Ebay appareil photo | et paf ! | (French) | 17 | 04-12-2007 03:03 AM |
| appareil de photo & flash | karin | (French) | 1 | 04-11-2007 05:31 PM |
| appareil photo numerique | michael club internet | (French) | 14 | 04-11-2007 05:27 PM |