|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Es-ce quelqu'un d'entre vous est allé à Kuramathi? J'irai en juillet et je voudrais information sur le lieu. Merci à tous et à bientôt |
|
| |||
| |||
| Salut Kuramathi fait 2-3km sur 1km, il y a 2 centres de plongée, les plongées se font en bateau et elles sont dérivantes ( parachute ). Le corail est blanc et la faune luxuriante. Prix de la plongée environ 45 euros, on peut voir le requin marteau en plongeant à l'aube. On peut voir beaucoup en snorkeling , partir à pieds vers une extrémité de l'île et se laisser emporter par le courant jusqu'à l'autre extrémité. Les raies, tortues... adorent nager à contre courant et les rencontres sont nombreuses. Bonnes bulles -- @+ Nikos http://www.chez.com/fani/ and http://nikofa.free.fr/ "AJ" <mm@mm.com> a écrit dans le message de news: c7gbcj$l551@eui1nw.euskaltel.es... > Es-ce quelqu'un d'entre vous est allé à Kuramathi? > > J'irai en juillet et je voudrais information sur le lieu. > > Merci à tous et à bientôt > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Maldive Kuramathi | gielle | (Italian) | 0 | 04-11-2007 02:48 PM |
| Maldives | Shumaes | Maldives | 0 | 03-26-2007 11:28 PM |
| Maldives | Gary | Maldives | 0 | 03-26-2007 12:13 PM |
| Kuramathi, Maldives trip report | Jason | Maldives | 56 | 10-02-2005 06:00 PM |
| Maldives | Chrystianne | Maldives | 31 | 11-12-2004 01:52 PM |