|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour, un reportage sur euronews montrait une avancée technologique en matière de photographie sous marine. Cette invention va révolutionner le monde de la photo sous marine d'après eux. N'etant pas un pro de la photo , même dans l'air, je n'ai rien compris en quoi celà consistait. Si quelqu'un a vu ce reportage et a compris quelque chose... Ca avait l'air d'être sérieux. |
|
| |||
| |||
| Ah je vois qu'on a parlé de çe sujet avant, désolé j 'avais pas vu! "AthanoR" <atha@athanor.com> a écrit dans le message de news:40c1d14f$0$8414$a0ced6e1@news.skynet.be... > Bonjour, > un reportage sur euronews montrait une avancée technologique en matière de > photographie sous marine. > Cette invention va révolutionner le monde de la photo sous marine d'après > eux. > N'etant pas un pro de la photo , même dans l'air, je n'ai rien compris en > quoi celà consistait. > > Si quelqu'un a vu ce reportage et a compris quelque chose... > > Ca avait l'air d'être sérieux. > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| photo sous marine : J-... X ;-) | coppo | (French) | 9 | 04-12-2007 01:40 AM |
| photo numérique sous marine | Denis | (French) | 14 | 04-12-2007 01:18 AM |
| Photo sous-marine | Saint.Gilles | (French) | 15 | 04-12-2007 01:18 AM |
| Photo numérique sous marine | Pierre Bénech | (French) | 24 | 04-12-2007 01:17 AM |
| photo sous-marine | Stéphane Havard | (French) | 4 | 04-11-2007 04:35 PM |