|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| En ces période de soldes, je suis a la recherche d'un ensemble detenteur etage 1 et 2 + Octopus sur la base d'un budget entre 250 euros et 300 maximum. Auriez vous des plans , des sites mais surtout des conseils. J'ai essaye un aqualung XL mais je ne ne respire pas "assez fort". Any idea ? Merci par avance Laurent |
|
| |||
| |||
| voui mais laisse tomber l'octopus. Deux détendeurs complets, par exemple Scubapro MK2+/R290 ŕ 135 Eur. Byeke, Pascal cé "Drannoc" <drannocdanspointsorg@freesurfavecunpointfr> wrote in message news:40efd9c1$0$29367$626a14ce@news.free.fr > En ces période de soldes, je suis a la recherche d'un ensemble detenteur > etage 1 et 2 + Octopus sur la base d'un budget entre 250 euros et 300 > maximum. > Auriez vous des plans , des sites mais surtout des conseils. J'ai essaye > un aqualung XL mais je ne ne respire pas "assez fort". > Any idea ? > > Merci par avance > > Laurent -- Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| quel stab pour 300 euros ? | dentex dentex | (French) | 0 | 04-12-2007 01:14 AM |
| Ou partir pour - de 1000 euros en Mai ? | nono | (French) | 19 | 04-12-2007 12:55 AM |
| Kit Phare 12V 30W 30mn 40 euros | F1GBY | (French) | 0 | 04-12-2007 12:51 AM |
| DO NOT USE BUDGET INSURANCE | Amanda Lewis | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 72 | 02-16-2007 12:30 PM |
| Tauchplätze für kleines Budget | Frank Mönnig | (German) | 1 | 05-30-2005 02:26 PM |