|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour, Je vend un détendeur Scubapro, 1er étage MK16 + 2eme étage S550 Acheté en janvier (2004) a l'occasion d'une erreur d'étiquetage chez Go Sport, il n'a jamais été utilisé ni en mer ni en piscine et je le revend au même prix soit 210 euros. Détails : Etrier (INT), détendeur seul 1er/2eme étage sans mano/octopus/DS, notice, facture -encore sous garantie-, boîte (la boîte est une boîte de S600 (!?) Livré de préference en main propre sur Pairs/92 (Boulogne Billancourt). Si vente par correspondance, on ajoutera bien sûr les frais de port en collissimo suivi. Je pars en vacance du 23/07 au 15/08 donc je souhaite tout boucler avant ou après mais pas pendant... Vous pouvez me contacter sur ma messagerie en enlevant "pasdespam" m1mathiaspasdespam@aol.com Cordialement Zorglub |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| S550 | Eclipse | (French) | 0 | 04-11-2007 05:56 PM |
| détendeur MK16 R390 | Nico | (French) | 16 | 04-11-2007 05:56 PM |
| MK16+S550 or MK25+R390 | Charles DUPONT | Gear | 3 | 03-27-2007 01:45 AM |
| Anyone know anything about the Scubapro MK16? | John | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 6 | 03-27-2007 12:06 AM |