|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour, Fin septembre je vais passer mon niveau 1 via l'UCPA à Niolon, j'aimerais savoir si sur paris il était possible, d'avoir des cours durant toute l' année pour pouvoir se préparer au niveau 2. Si oui, connaissez-vous des bons clubs pas trop chers sur paris ? Merci |
|
| |||
| |||
| Bonjour, Si tu vas sur le site du comité departemental 75 : http://www.ffessm-cd75.org/# tu as la liste de l'ensemble des clubs parisiens (fédé) en fcontion de leurs activités, du jour d'entrainement, du lieu. K. "higlander_75" <higlander_75@yahoo.fr> wrote in message news:<410143dd$0$31408$636a15ce@news.free.fr>... > Bonjour, > > > > Fin septembre je vais passer mon niveau 1 via l'UCPA à Niolon, j'aimerais > savoir si sur paris il était possible, d'avoir des cours durant toute l' > année pour pouvoir se préparer au niveau 2. > > > > Si oui, connaissez-vous des bons clubs pas trop chers sur paris ? > > > > Merci |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Club Padi sur Paris | matt | (French) | 37 | 04-12-2007 12:58 PM |
| re-inscription club Paris | patrick | (French) | 2 | 04-12-2007 02:29 AM |
| Club sur Paris | higlander_75 | (French) | 10 | 04-12-2007 02:23 AM |
| Club Paris Nord | G?rard Massip | (French) | 0 | 04-11-2007 06:02 PM |
| Club de plongée Paris 16 | Sylvain Dalibot | (French) | 1 | 04-11-2007 05:06 PM |