|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour bonsoir *Xavier Rathgeb* gsxr750efface@skylabs.org qui nous disait : || "CFrofro" <cfrofro@MASQUEfr.st> wrote in message || news:41092f7f$1$9649$626a14ce@news.free.fr... ||| D'ailleurs, il es préconisé de chosir un gros poisson. ||| D'ou ma question, si on n'a pas de requin sous la main, peut on ||| prendre une baleine ? || || || Ben, non appararemment pas vu que les baleines ne sont pas des || poissons, mais des mamifères. C'est bien ce que je craignait ! || Par contre une raie manta devrait || faire l'affaire. Dis pas ca malheureux ! J'en ai une de tatouée sur le mollet ! Imagine qu'une narcose de surface te fasse délirer. Je te tourne le dos et hop, tu m'bouffes le mollet ?? J'suis po près de plonger avec toi ! Cannibale ! Au secours !! -- A+ °°°[:]o) CFrofro Enlever le MASQUE pour me répondre ou Cliquer ici pour m'écrire : http://cerbermail.com/?NqrO0hyKvp www.cfrofro.fr.st |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Open Water | SDaL | (Dutch) | 10 | 04-12-2007 05:01 PM |
| Open Water | Athlon | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 04:50 PM |
| OPEN WATER | Il relittaro | (Italian) | 53 | 04-11-2007 03:55 PM |
| Open Water | BJAMES1 | Divers Hangout | 25 | 03-26-2007 11:51 AM |
| Open water course £275 | Local diver | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 105 | 02-13-2005 01:26 PM |