|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Qui peut me dire ce qu'il me faut comme assurance plongée pour pouvoir plonger à l'étranger. En effet, certaines strucutures demande un "Justificatif de votre assurance plongée". Kézako ? Je trouce ça ou ? Merci pour les infos ! |
|
| |||
| |||
| Dans news:ceas9f$qou$1@news-reader1.wanadoo.fr, Dentex Dentex <chien_enrage@hotmail.com> a écrit: > Qui peut me dire ce qu'il me faut comme assurance plongée pour > pouvoir plonger à l'étranger. En effet, certaines strucutures demande > un "Justificatif de votre assurance plongée". Kézako ? Je trouce ça > ou ? Merci pour les infos ! Tu es licencié FFESSM ? Dans ce cas, ton assurance est marqué sur la carte plastifiée de la licence et pour avoir un résumé du contrat concerné, c'est par là : http://www.cabinet-lafont.com/telech/resumgar.pdf Tu peux aussi les contacter même pour avoir toute attestation ou tout certificat en plus je pense. A voir avec eux. -- Emmanuel GEORGES Web : http://www.plonger.net - La plongée sous-marine sur le Net |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| PHOTOS de VOYAGES | bertrand | (French) | 0 | 04-12-2007 01:02 PM |
| photos de voyages | bertrand | (French) | 0 | 04-12-2007 01:01 PM |
| Assurance RC FFESSM et assurance matériel perso | Louis123 | (French) | 6 | 04-12-2007 12:53 PM |
| Assurance responsabilité civile spéciale Plongée | F1GBY | (French) | 2 | 04-12-2007 12:51 PM |
| Qui connait AMV-Voyages ?????? | ALOHA | (French) | 3 | 04-12-2007 12:29 PM |