|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour Je recherche les participants qui sont inscrits pour la croisière sur le Baron Noir du 18 au 25 décembre au Soudan pour prise de contact. Merci et bon courage pour ceux qui restent dans la grisaille Répondre via le mél sur mon site http://serge.plongeur.org |
|
| |||
| |||
| Tiens 'tite question. Quand on fait une croisière St John's par exemple, il arrive que certains plongeurs aillent ensuite visiter Luxor. Mais quand on fait une croisière Soudan, on va visiter le Darfour après ? Simon (pas de bonne humeur aujourd'hui - because météo) "Serge Huber" <NoSpam.serge@plongeur.org> a écrit dans le message de news: 41b2db0d$0$30938$626a14ce@news.free.fr... > Bonjour > > Je recherche les participants qui sont inscrits pour la croisière sur le > Baron Noir du 18 au 25 décembre au Soudan pour prise de contact. > > Merci et bon courage pour ceux qui restent dans la grisaille > > Répondre via le mél sur mon site > http://serge.plongeur.org > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Soudan: j'en revais, ils l'on fait! | Gilles | (French) | 103 | 05-02-2007 01:45 PM |
| [photo] Soudan - Baron Noir | Patrick NOEL | (French) | 6 | 04-12-2007 01:54 PM |
| [Photos] Soudan | grinszju | (French) | 18 | 04-12-2007 02:59 AM |
| Croisière Soudan | Alain FORET | (French) | 1 | 04-12-2007 02:49 AM |
| [SITE] Quelques photos de mes voyages (Egypte, Birmanie, Bornéo, Madagascar, Soudan...) | Pierre Lobel | (French) | 5 | 04-11-2007 04:47 PM |