|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour ! mon pote vends son matos plongée, voir ci dessous Salut a tous Pour cause depart etranger et forte diminution de mon activite plongee, je vends : 1)Stab DIVE RITE double recwing 2x27l + harnais Transpac taille M/L Jamais utilisé : achete au VC en mars 2004 Prix : 500 Euros 2) Poches à plomb DIVE RITE (les grandes) Jamais utilisé : achete au VC en juin 2004 Prix pour la paire : 50 Euros 3)Stab AQUALUNG SEAQUEST "PRO UNLIMITED" Taille M/L Modele 2003 : poches à plomb à velcro servi 3 semaines cette ete - execellent etat Prix : 450 euros Les produits sont visibles sur Versailles N'hesitez pas à me contacter au 06 63 73 58 71 SEB -- à plus °o°o°o°_[:]o Alain |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| matos tek | charb | (French) | 18 | 04-12-2007 12:26 PM |
| Des économies sur le matos ? | Solstiz | (French) | 4 | 04-12-2007 12:21 PM |
| vends matos plongee divers | domz | (French) | 4 | 04-12-2007 03:49 AM |
| [matos] détendeur | FrK | (French) | 68 | 04-12-2007 03:20 AM |
| MATOS A VENDRE | jacques.lorente | (French) | 0 | 04-11-2007 05:54 PM |