|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour à tous, je me permets de mettre ce post pour vous signaler que j'animerai 4 forums de 2 heures chacun durant le salon de la plongée de Paris qui aura lieu à la porte de Versailles du 11 au 14 février 2005. Je suis le co-auteur avec mon épouse Isabelle, du premier livre consacré à la photo numérique sous-marine aux éditions Eyrolles. Pour ceux qui sont intéressés, je propose une pré inscription pour mieux préparer mes exposés. Si vous souhaitez en savoir plus, nous avons rédigé une page web décrivant l'événement. Voici son adresse : http://www.zamarza.com/general/salon...on-plongee.htm Si vous souhaitez avoir davantage de renseignements, voici l'adresse email pour me les demander : salondelaplongee@zamarza.com En espérant que ces forums vous intéresseront Amitiés aquatiques Amar Guillen |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Stages de photo numérique sous-marine | Isabelle Guillen | (French) | 0 | 04-12-2007 02:47 AM |
| photo numérique sous marine | Denis | (French) | 14 | 04-12-2007 01:18 AM |
| Photo sous-marine | Saint.Gilles | (French) | 15 | 04-12-2007 01:18 AM |
| Photo numérique sous marine | Pierre Bénech | (French) | 24 | 04-12-2007 01:17 AM |
| Salon de la plongée 2004 à Paris. | CFrofro | (French) | 0 | 04-11-2007 04:16 PM |