|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Salut à tous, je me pose une question existentielle... Dois-je acheter un ordinateur Dive Rite Nitek Duo ou bien la dernière version de l'Archimède de Cressi (Archimède 2) ? Le premier utilise une modèle Bühlmann ZH-L16 à 9 tissus et le 2e un modèle Bühlmann ZH-L8 RGBM à 12 tissus. Quelle est la différence ? Merci Mathieu www.plongee-epaves.org |
|
| |||
| |||
| Mathieu VDA a écrit : > Salut à tous, > > je me pose une question existentielle... > Dois-je acheter un ordinateur Dive Rite Nitek Duo ou bien la dernière > version de l'Archimède de Cressi (Archimède 2) ? > Le premier utilise une modèle Bühlmann ZH-L16 à 9 tissus et le 2e un modèle > Bühlmann ZH-L8 RGBM à 12 tissus. Quelle est la différence ? 3 tissus? -- Tonio |
|
| |||
| |||
| j'aurai tendance à dire plutôt une marque connue et reconnue et très largement diffusée tel que suunto ou aladdin... c'est plus facile pour tout après (piles, binômes, etc...) mba |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| "Tonio" <antoine.pourriel.dorcier@nospam.epfl.ch> wrote in message news:42bafefc$1@epflnews.epfl.ch > Mathieu VDA a écrit : > > Salut à tous, [cut] > > Le premier utilise une modèle Bühlmann ZH-L16 à 9 tissus et le 2e un modèle > > Bühlmann ZH-L8 RGBM à 12 tissus. Quelle est la différence ? > 3 tissus? Bien !!! Yves -- Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG |
|
| |||
| |||
| Sauf que précisément, le Nitek Duo et le Cressi Archimede sont fabriqués par une entreprise beaucoup moins confidentielle et infiment plus diffusé que Suunto et Uwatec, en l'occurence Seiko |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| WTB: Dive Rite Nitek He or Nitek3 | Scuba Guy | Japan | 0 | 04-07-2007 10:12 PM |
| WTB: Dive Rite Nitek He or Nitek3 | Scuba Guy | Gear | 0 | 03-27-2007 02:22 AM |
| Dive-Rite NiTek Plus computer | Jim Wyatt | Gear | 2 | 03-27-2007 12:45 AM |
| WTB: Dive Rite Nitek He or Nitek3 | Scuba Guy | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 0 | 03-27-2007 12:22 AM |
| WTB: Dive Rite Nitek He or Nitek3 | Scuba Guy | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 0 | 03-27-2007 12:15 AM |