|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonjour, j'aimerai connaitre votre avis sur ces stabs (plongée loisir) car j'hesite entre : Seac Sub Pro 2000 ADV (ma preference) Morphos Twin Scuba pro Glide 3D Merci pour vos conseils. |
|
| |||
| |||
| Salut, Si tu veux vraiment un des ces modèles je te conseille la Seac, elle est vraiment confortable et de bonne facture. Mares (mon avis) ne savent toujours pas faire des stabs fiables et la Scuba n'est pas une réussite (essai de compromis entre enveloppante et réglable). Chez scuba prends plutôt la Glide 2000, un plaisir à piloter. Autrement les stab Cressi sont un vrai bonheur, dans la gamme qui t'intéresse la J111 ou la S111 (sans commande centralisée). A+ |
|
| |||
| |||
| Effectivement je penses aussi que la Seac est bonne Perso j ai une Seac Sub Pro Tech et j en suis tres content. Plein de poches, anneaux metalique et resistant. Rien a dire A+ "kingdaveone" <kingdaveone@hotmail.com> a écrit dans le message de news: 42e658e0$0$14508$626a14ce@news.free.fr... > Bonjour, > j'aimerai connaitre votre avis sur ces stabs (plongée loisir) car j'hesite > entre : > > Seac Sub Pro 2000 ADV (ma preference) > Morphos Twin > Scuba pro Glide 3D > > Merci pour vos conseils. > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| mares morphos twin | jeff | (Dutch) | 2 | 04-12-2007 02:23 PM |
| Mares Morphos Twin | B&S | (Dutch) | 0 | 04-12-2007 02:09 PM |
| Choix stab : Glide 2000 ? Mares Vector ? Seaquest proQD ? | Olivier | (French) | 11 | 04-12-2007 01:05 AM |
| scubapro glide 2000 | CChris | (French) | 0 | 04-12-2007 12:41 AM |
| Mares Morphos Twin | Marcus Viertel | Gear | 0 | 03-27-2007 12:50 AM |