|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| bonsoir, je suis a la recherche d'un club sympatoche sur le 78, en fait pas tres loin de marly le roi... je suis nouveau dans ce coin... merci pour vos conseils... Ronan |
|
| |||
| |||
| Salut Ronan, moi je suis au club de versailles depuis 1 an et je rempile. C'est un club sympa à dimension raisonnable et sérieux pour la sécurité. Bref je conseille. Par contre ça fait ptet un peu loin...... tu peux aller faire un tour sur http://casv.free.fr/ si tu veux plus d'infos. Bruno. Ronan MEVEL wrote: > bonsoir, > > je suis a la recherche d'un club sympatoche sur le 78, en > fait pas tres loin de marly le roi... je suis nouveau dans ce coin... > > merci pour vos conseils... > > Ronan |
|
| |||
| |||
| les clubs autour de marly c'est pas ce qui manque. tu as le club nautique de l'ouest à saint germain, un club à maisons laffitte, certainement un club sur marly. je te conseille d'aller sur le site de la ffessm, dans la rubrique les clubs tu devrais trouver ton bonheur |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Recherche un club sur barcelone | frederic bernard | (French) | 12 | 05-03-2007 05:30 AM |
| A la recherche d'un club | =?iso-8859-1?q?Biquet_le_pote_=E0_ma_poule?= | (French) | 2 | 04-12-2007 11:38 AM |
| recherche de club | allezlesverts | (French) | 2 | 04-12-2007 01:44 AM |
| Re: Re: recherche de club | allezlesverts | (French) | 0 | 04-12-2007 01:43 AM |
| recherche club | sylvain | (French) | 1 | 04-12-2007 12:44 AM |