|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Avec mon club, j'organise un week end au centre "Cote bleue Plongée" à Sausset les Pins. Les avis de ceux qui ont pratiqué ce centre seront les bienvenus. Merci de vos réponses. Denis |
|
| |||
| |||
| Salut, J'ai déjà pas mal plongée avec Thierry et Sabine, ce sont de bons copains alors mon avis est partial, mais en restant très neutre, ils sont vraiment très bien, sécurité mais pas prise de tête, du très bon matos, de très bon bateaux. Font le Nitrox.... Je pense que tu ne regretteras pas. Philippe Moya "add.martinnospam" <add.martinnospam@wanadoo.fr> a écrit dans le message de news: 434b46bc$0$5368$8fcfb975@news.wanadoo.fr... > Avec mon club, j'organise un week end au centre "Cote bleue Plongée" à > Sausset les Pins. Les avis de ceux qui ont pratiqué ce centre seront les > bienvenus. Merci de vos réponses. > Denis > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Centre sur la côte bleue | Edouard ERNOULD | (French) | 2 | 04-12-2007 12:09 PM |
| FR3 - La Belle Bleue | Denis JEANT | (French) | 1 | 04-12-2007 11:21 AM |
| DVD La planete bleue ... | Thierry M. | (French) | 7 | 04-12-2007 01:53 AM |
| planete bleue | susan calvin | (French) | 0 | 04-12-2007 12:40 AM |
| Planète bleue | Lune | (French) | 27 | 04-11-2007 05:02 PM |