|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Quoi qu'il en pense mon patron ? Ben, je plonge avec lui lundi soir à 17 heures. Comme ça je pourrais retourner voir les ombles mardi au chemin du curé :D Pour les failles, tiens moi au courant, ça m'interesse beaucoup. @+ ED "Captain" <gazzz@kidrock.com> a écrit dans le message de news:mn.ec947d5aa7045d09.23758@kidrock.com... > Ola Ed, > J'ai trouvé les failles dont tu me parlais au sud des Meuniers > Du moins j'en ai trouvé 4 dont une qui semble descendre assez bas > Je suis resté dans la zone des 65/75m à chercher avec le scoot > J'ai pas poussé trop loin pour pas être trop short pétrol en gaz ... > j'suis quand même sorti avec 40b dans le bi 10 :/ > Sauf si les ombles sont arrivés je retournerai bien y faire un tour > lundi > Il en pense quoi ton patron ? > > -- > Jérôme > > |
|
| |||
| |||
| > Ben, je plonge avec lui lundi soir à 17 heures. Comme ça je pourrais > retourner voir les ombles mardi au chemin du curé :D Ben prends du gaz car les 4/5 que j'ai pu voir tournaient en rond au fond au bout du tombant Sinon cette plongée est toujours aussi belle même sans les ombles > Pour les failles, tiens moi au courant, ça m'interesse beaucoup. Faudrait faire du balisage soit en tirant le parachute , soit en dévidant à la remontée .. A voir -- Jérôme |
|
| |||
| |||
| Salut, pas grand chose ce matin, deux ombles, c'est tout. Faudra que j'y retourne très vite. @+ ED |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Phares Suunto F208 et GreenForce FII - question technique concernant les accus | Frederic | (French) | 3 | 04-12-2007 12:09 PM |
| question technique sur transmetteur uwatec | 444 | (French) | 19 | 04-12-2007 11:33 AM |
| Question Technique sur le FORUM | Philippe | (French) | 3 | 04-12-2007 01:18 AM |
| Re: I want to ask you the most important question of your life. The question is: Are you saved? It is not a question of how good you are, nor if you are a church member, but are you saved? Are you sure you will go to Heaven when you die? The reason s | Douglas Berry | Switzerland | 5 | 03-26-2007 06:24 PM |
| Re: I want to ask you the most important question of your life. The question is: Are you saved? It is not a question of how good you are, nor if you are a church member, but are you saved? Are you sure you will go to Heaven when you die? The reason s | Matua | Switzerland | 0 | 03-26-2007 06:23 PM |