|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Bonsoir, A la demande de certaines personnes j'ai ajouté deux feuilles de synthèses qui présentent l'approche transversale par Unités Logiques telle que développée dans Plongée Plaisir. Les exemples concernent le niveau 2 et le niveau 4. Pour le niveau 4, il y a également un renvoi aux pages du livre. Il va de soi que ce ne sont que des exemples. Sélectionner "Télécharger des exemples de transversalité Niveau 2 et Niveau 4, établis à partir des livres Plongée Plaisir (pdf, 1,7 Mo)" à partir de la page d'accueil de http://www;plongee-plaisir.com Cordialerment, Alain Foret |
|
| |||
| |||
| "Alain Foret" <aforet_nospam@plongee-plaisir.com> a écrit dans le message de news: 43e0e041$0$21303$8fcfb975@news.wanadoo.fr... > > C'est sur la page d'accueil, en gros. Désolé pour la réponse tardive, mais j'ai une semaine bien chargée au niveau boulot ... OK j'ai vu. Merci. Fred |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| [AVIS] sur club de plongée "Centre de plongée Landunvez" | ALOHA | (French) | 42 | 04-17-2007 03:27 PM |
| Accident plongée chez "Europlongée" Fréjus | Kruth57 | (French) | 3 | 04-11-2007 05:30 PM |
| Diving "Lac de Tignes" /France - Lake from Luc Bessons "the big blue" film | Michael Schmidt | France | 5 | 03-26-2007 01:08 PM |
| "Hamburg", "Thielbek", "Cap Arcona"... | diverhans | (German) | 94 | 01-03-2007 09:12 AM |
| Re: Nach "Kostenlos telefonieren für 25 Euro" jetzt auch "Kostenloser AOWD" | Joachim Warner | (German) | 12 | 05-12-2006 03:17 PM |