|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Salut, Je recherche des informations sur le ou les clubs se situant à Cerbère J'ai vu qu'il y en avait au moins un "cap Cerbère", qui connaît se club ? Si vous avez des tuyaux sur d'autres clubs, je suis preneur. Au niveau de la faune & la flore, qui y a t il a voir? Y a t il des épaves ? ou & a quel profondeur ? Un grand merci d'avance A+ Hervé |
|
| |||
| |||
| ALOHA a écrit : > Salut, > > Je recherche des informations sur le ou les clubs se situant à Cerbère > J'ai vu qu'il y en avait au moins un "cap Cerbère", qui connaît se club ? Ben ! tout le monde ;o))) Chab > Si vous avez des tuyaux sur d'autres clubs, je suis preneur. > Au niveau de la faune & la flore, qui y a t il a voir? > Y a t il des épaves ? ou & a quel profondeur ? > > Un grand merci d'avance > > A+ > > Hervé > > |
|
| |||
| |||
| Chab a écrit : > Ben ! tout le monde ;o))) > > Chab > Comme d'hab, trop fort ! -- Ami Calmant Stéphane |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Club La rochelle et ses environs | Laurent | (French) | 3 | 04-12-2007 01:06 PM |
| Info sur le club CAP CERBERE | ALOHA | (French) | 6 | 04-12-2007 12:59 PM |
| Re: [RECH] club de plongée sur La Seyne ou les environs (83) | gabbagabbahey | (French) | 0 | 04-12-2007 12:10 PM |
| Re: [RECH] club de plongée sur La Seyne ou les environs (83) | christophe.peyrache | (French) | 0 | 04-12-2007 12:10 PM |
| [Demande info club] Centre de plongée st Ferréol | Christ Laurent | (French) | 5 | 04-11-2007 06:04 PM |