|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Als einfacher Bandarbeiter mit Baumschulabitur habe ich in diesem Zusammenhang auch mal eine wohl passende Frage. Hab ich das richtig verstanden?? Abschniit V Einschränkung der Leistungspflicht g) auf Vorsatz oder Sucht beruhende Krankheiten und Unfälle einschließlich deren Folgen. Heißt dass, das ein Raucher, dem ein Air-Trapping wiederfährt, bzw. ...da durch das Rauchen eine schlechtere Durchblutung und damit die Gefahr einer schlechteren Stickstoffentsättigung...und daraus entstehenden Risiken eines Deko Unfall sich erhöhen, KEINE bzw. nur eine eingeschränkte Leistungspflicht des Versicheres besteht??? Mir soll es als Nichtraucher ja egal sein, aber ich könnte damit endlich mal wieder ein bißchen Sticheln. Gruß aus Hannover Jens |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Dan versicherung | Friedrich Wondrak | (German) | 5 | 02-02-2005 03:43 PM |
| Re: Vdst-Versicherung | Klaus Wolf | (German) | 0 | 10-17-2004 12:20 PM |
| Re: Vdst-Versicherung | Jan Olsen | (German) | 0 | 09-21-2004 03:52 AM |
| Re: Vdst-Versicherung | Derk Remmers | (German) | 0 | 09-20-2004 02:17 PM |
| Re: Vdst-Versicherung | Dirk Macke | (German) | 0 | 09-20-2004 02:12 PM |