|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| INTER - BENFICA 4-3 Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!! Per l' audio :Dal film "L'oro di Napoli" episodio "Il pernacchio" Buonanotte Marco -- questo articolo e` stato inviato via web dal servizio gratuito http://www.newsland.it/news segnala gli abusi ad abuse@newsland.it |
|
| |||
| |||
| "Marco BRAUZZI" <mbrauzzi@gol.grosseto.it> ha scritto nel messaggio news:c3vktk$psf$1@news.newsland.it... > INTER - BENFICA 4-3 io invece la dedico all'amico bianconero guispone (e io che pensavo fosse de A 'roma)e a tutti gli altri che nel 3ad di ieri deridevano la mia infinita fede !! non mollare non mollare mai non mollare mai |
|
| |||
| |||
| "Marco BRAUZZI" <mbrauzzi@gol.grosseto.it> ha scritto nel messaggio news:c3vktk$psf$1@news.newsland.it... > INTER - BENFICA 4-3 Si, una bella vittoria Marcuzzo, se vuoi ti prestiamo Kaka cos' almeno in semifinale ci arrivate :-P > Prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!! !!!!!! > Per l' audio :Dal film "L'oro di Napoli" episodio "Il pernacchio" > Buonanotte In effetti rimane una pernacchia d'autore Stammi bene e goditi i quarti ... U-59 PS: ti interessa mica un biglietto per la finale di Champions Milan-Real Madrid ? :-P |
|
| |||
| |||
| Il 26 Mar 2004, 11:03, "U-59" <65g2yox02@sneakemail.com> ha scritto: > > "Marco BRAUZZI" <mbrauzzi@gol.grosseto.it> ha scritto nel messaggio > news:c3vktk$psf$1@news.newsland.it... > > INTER - BENFICA 4-3 > > Si, una bella vittoria > > Marcuzzo, se vuoi ti prestiamo Kaka cos' almeno in semifinale ci arrivate > :-P Oh ca@@o: siamo co-tifosi? Ecco perchè mi eri istintivamente simpatico? Alchimie calcistiche. Andrea -------------------------------- Inviato via http://arianna.libero.it/usenet/ |