|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Causa stravolgimenti delle ferie mi sa che mi vedo “costretto” ad andare in ferie a maggio, quindi tra le varie opzioni il mar rosso mi sembra la migliore. L’ultima volta che ci sono stato era il secolo scorso, alcune cose sono cambiate però a cominciare dal fatto che adesso vado con mia moglie, a cui piano piano sto cercando di trasferire la mia passione con una paziente opera di “marinizzazione”: tra piscina, OWD e overdose di gommone adesso non diventa più verde non appena galleggia sopra qualcosa ma mi sembra prematura un’ipotesi crociera di una settimana. Che voi sappiate ci sono barche che partendo da sharm fanno mini-crociere di 3 massimo 4 giorni? Grazie, ALe -- questo articolo e` stato inviato via web dal servizio gratuito http://www.newsland.it/news segnala gli abusi ad abuse@newsland.it |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Crociere sub mar rosso: qualche club le organizza? | pinco | (Italian) | 0 | 04-25-2007 10:20 AM |
| Mini mini mini Lario summer dive | Angelo | (Italian) | 245 | 04-11-2007 03:34 PM |
| Crociere Mar rosso | nicolini.cristiano@tin.it | (Italian) | 3 | 04-11-2007 02:36 PM |
| MERAK CROCIERE | fuoricurva | (Italian) | 4 | 04-11-2007 02:20 PM |
| Crociere con Emperor divers (da MichiSub) | Ghigo | (Italian) | 4 | 04-11-2007 01:39 PM |