|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Luca Menegotto wrote: > ... Grazie mille. -- Aldo |
|
| |||
| |||
| "Luca Menegotto" <otlucaTOGLIMI@yahoo.it> ha scritto nel messaggio news:dt67b05npm0doap3lsska840bhd1rh0pvo@4ax.com... > Non ascoltare Mark, che ha detto una belinata. Ti incollo la risposta > ufficiale di VolareWeb. credo che fosse la risposta finale della mobilitazione del NG per i comportamenti di volareweb a seguito di una degnalazione di Salvo P. sbaglio, Luca? L. |
|
| |||
| |||
| "Luca Menegotto" <otlucaTOGLIMI@yahoo.it> ha scritto nel messaggio news:dt67b05npm0doap3lsska840bhd1rh0pvo@4ax.com... > On Tue, 25 May 2004 07:57:05 +0200, Aldo <x@x.x> wrote: > Non ascoltare Mark, che ha detto una belinata. strano ... è la prima volta .... U-59 |
|
| |||
| |||
| On Wed, 26 May 2004 09:25:08 +0200, "Loup G." <loup@etc.zzn.com> wrote: > > Non erri. Anche se devo dire che, visto che la risposta (che avevo ricevuto personalmente anche la prima volta) me l'ero fumata in uno dei numerosi passaggi di PC, ho ben pensato di richiedere lumi. La risposta che ho incollato e' di qualche giorno fa. Salvo e' una bravissima persona, ma ogni tanto usa il bazooka a sproposito..... -- Ciao! Luca Menegotto |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Aeroporto Girona:immersioni nelle vicinanze? | Attila | (Italian) | 6 | 04-11-2007 02:55 PM |
| Collegamenti con Rio Marina | Dino | (Italian) | 0 | 04-11-2007 01:26 PM |