|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| ziubello ha scritto: > Mi si è allagato in immersione (mare) per non aver ben controllato la corona > che era leggermente svitata. > Sono andato al centro assistenza Citizen e mi hanno consigliato di gettarlo > nella monnezza. A me è sembrata una risposta abbastanza sbrigativa, ma visto > che non mi è mai successo di allagare l'orologio in immersione volevo sapere > se secondo voi è una risposta più che giustificata. > Ciao e grazie per le risposte. > Fabs Il mio citizen, un anno di vita, è già stato in assistenza due volte. la prima volta era entrata acqua e faceva condensa.....riparazione in garanzia ma pagato 40 euro per la sostituzione degli or. seconda volta stesso problema dopo due giorni dalla riparazione. adesso sembra che funzioni ma per conto mio hanno finito di vendere orologi -- questo articolo e` stato inviato via web dal servizio gratuito http://www.newsland.it/news segnala gli abusi ad abuse@newsland.it |
|
| |||
| |||
| Il Tue, 05 Apr 2005 10:09:46 +0200, si mormora che Loup G. abbia scritto: > un prototipo di maiale? con il quale fare un prototipo di prosciutto? -- Tell me what you need, and I'll tell you how to get along without it. |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Batterij Citizen Promaster | Moose | (Dutch) | 9 | 04-12-2007 03:26 PM |
| Citizen Promaster | Frabar6 | (Italian) | 56 | 04-11-2007 03:31 PM |
| Vendo orologio Citizen Promaster Acqualand | Simone Miari | (Italian) | 0 | 04-11-2007 03:17 PM |
| Citizens Aqualand Promaster Diving Watch for Sale | Holly Graham | Gear | 0 | 03-27-2007 01:48 AM |
| FA: Citizen Promaster Chronograph with analogue depth gauge | Alan | Gear | 0 | 03-27-2007 01:45 AM |