|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Ciao a tutti :) avrei intenzione di organizzare con il mio circolo sub di Roma un fine settimana l Giglio, a settembre. Sapete a chi mi posso rivolgere per trovare un pacchetto alloggio+immersioni? Dovremmo essere una quindicina di persone Grazie merlos |
|
| |||
| |||
| International Diving di Giano Domenico Battistello - Giglio Porto 347 2461704 Ciao G. "Merlos" <giovanni.mellini@gmail.com> ha scritto nel messaggio news:KGcqe.659$X5.781@news.it.colt.net... > Ciao a tutti :) > avrei intenzione di organizzare con il mio circolo sub di Roma un fine > settimana l Giglio, a settembre. > Sapete a chi mi posso rivolgere per trovare un pacchetto > alloggio+immersioni? > Dovremmo essere una quindicina di persone > > Grazie > merlos |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Giglio | Gui l'homme | (French) | 0 | 04-12-2007 02:50 AM |
| [report] Giglio | Angelo | (Italian) | 5 | 04-11-2007 02:26 PM |
| Assalto al Giglio | Angelo | (Italian) | 3 | 04-11-2007 02:25 PM |
| Diving al giglio | Angelo | (Italian) | 87 | 04-11-2007 02:20 PM |
| Giglio | Pippi | (Italian) | 35 | 04-11-2007 01:59 PM |