|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| La Legge di Murphy è inesorabile: quando ti programmi una settimana a Porto Cesareo in Puglia, spendendo due lire (semmu de Zena) e unisci l'utile al dilettevole..... ....beh! La sfiga ci si mette di mezzo e nello stesso periodo il "lavoro" mi manda a fare 4 mesi di vacanza a Roma..... Quindi: ho da cedere una settimana di raccolta-lattine (esperienze di amici mi dicono veramente poche) e affini sui fondali del Parco marino di Porto Cesareo (LE). Alloggio presso http://www.agrimare.com/ con trattamento di 1/2 pensione e (credo) pranzo al sacco; 5 immersioni raccatta-lattine comprese il tutto per 370 euri. Ho già versato 270 euri e restano da dare 100 + tessera Legambiente (20¤). Se interessati, contattatemi. Ciaoooooo -- Andrea ...coltiva il tuo Mac... ...che tanto Windows si pianta da solo.... |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| una settimana | sardafritta | (Italian) | 0 | 04-11-2007 03:36 PM |
| settimana ad Eilat | Gavriel | (Italian) | 11 | 04-11-2007 02:15 PM |
| settimana ad eilat | Ghigo | (Italian) | 0 | 04-11-2007 02:15 PM |
| rapporto WWF e Legambiente 2004 | Loup G. | (Italian) | 12 | 04-11-2007 01:25 PM |
| fine settimana | stellamarina | (Italian) | 10 | 04-11-2007 01:15 PM |