|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Gibbo wrote: > > No. C'era anche prima, ma dopo tangentopoli la cosa si è > > estremizzata. > > Basta che tu ne sia convinto. Ma... ma... RRROOOTTFFLLLL!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDD A Gi, ma che minchia di risposta è, questa??? Se hai fatti per confutare, confuta, senno', taci per sempre!! :DDDDDDDDD -- Ciao! Luca |
|
| |||
| |||
| Gibbo wrote: > Mi pare che tu stia parlando di qualcosa di diverso. No, sto parlando esattamente di quello. Ma mi sa che oggi sei in ferie, vero? -- Ciao! Luca |
|
| |||
| |||
| Gibbo wrote: > Mi pare che tu stia parlando di qualcosa di diverso. No, sto parlando esattamente di quello. Ma mi sa che oggi sei in ferie, vero? -- Ciao! Luca |
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
| On Sat, 20 Oct 2007 12:45:18 +0000 (UTC), "Luca Menegotto" <otlucaTOGLIMI@yahoo.it> wrote: >A Gi, ma che minchia di risposta è, questa??? Quella che si da' a chi non ha visto per anni e si e' accorto di quanto succedeva solo quando e' finito tutto sui giornali. |
|
| |||
| |||
| On Sat, 20 Oct 2007 12:45:18 +0000 (UTC), "Luca Menegotto" <otlucaTOGLIMI@yahoo.it> wrote: >A Gi, ma che minchia di risposta è, questa??? Quella che si da' a chi non ha visto per anni e si e' accorto di quanto succedeva solo quando e' finito tutto sui giornali. |
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| vente internet | Info plongee | (French) | 8 | 04-12-2007 01:51 AM |
| GPS con Internet | Delfino Rosa | (Italian) | 3 | 04-11-2007 03:33 PM |
| riviste e internet | m. | (Italian) | 17 | 04-11-2007 03:18 PM |
| Internet divebook | scubadata | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 9 | 03-27-2007 12:16 AM |
| Cozumel internet | Dillon Pyron | Mexico | 18 | 03-26-2007 11:22 PM |