|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| "mm148881" <mm148881@gmail.com> ha scritto nel messaggio news:a768c18c-6cb6-4d37-acb9-2d181076d0c1@b40g2000prf.googlegroups.com... > era saltare alle conclusioni ... Pensa chi veramente è saltato alle conclusioni ... Max max |
|
| |||
| |||
| Guispi wrote: > Si, certo, semplicissimo. Tutti facciamo una capatina a 100 mt in > aria, tanto per scaldarci i polmoni la mattina. Infatti, invece per come la vedo io quel filmato conforta la mia idea che per farsi male in acqua cazzate bisogna farne di grosse assai! -- Ciao! Luca |
|
| |||
| |||
| Guispi wrote: > Si, certo, semplicissimo. Tutti facciamo una capatina a 100 mt in > aria, tanto per scaldarci i polmoni la mattina. Infatti, invece per come la vedo io quel filmato conforta la mia idea che per farsi male in acqua cazzate bisogna farne di grosse assai! -- Ciao! Luca |
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Accident fatal pour 3 plongeurs à l'air à 90 m en mer rouge | stranglerfig | (French) | 168 | 11-29-2007 03:38 PM |
| Accident fatal à Sharm ? | Simon Van Pamel | (French) | 2 | 04-12-2007 12:25 PM |
| Diving accident in Mexico | jemaderi | Mexico | 0 | 03-26-2007 11:22 PM |
| Re: diving ACCIDENT | gary@scuba-diving.com | Divers Hangout | 0 | 03-26-2007 12:34 PM |
| Too many fatal diving incidents | Mike Tomlinson | United Kingdom of Great Britain & N. Ireland | 344 | 08-29-2005 04:56 PM |