|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Frabar6 ha scritto: > Il giorno Thu, 13 Dec 2007 15:13:10 +0100, ---> Loup G. <--- ("Loup > G." <loup@etc.zzn.com>) ha scritto : > >>> è arrivato in libreria [cut] > Grazie Loup > mi serviva proprio un'idea per un "auto-regalo" ;-DD è un regalo per relittari coi ciabattoni di peluche al posto delle pinne: non si spende in gas, non si prende freddo e non ci si fa male |
|
| |||
| |||
| Loup G. ha scritto: > > è un regalo per relittari coi ciabattoni di peluche Mi sa che ne conosco uno Guispi |
|
| |||
| |||
| Loup G. ha scritto: > > è un regalo per relittari coi ciabattoni di peluche Mi sa che ne conosco uno Guispi |
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
| Guispi ha scritto: > Loup G. ha scritto: >> >> è un regalo per relittari coi ciabattoni di peluche > > Mi sa che ne conosco uno uno che adesso hai i ciabattoni di peluche con la cloche? |
|
| |||
| |||
| Guispi ha scritto: > Loup G. ha scritto: >> >> è un regalo per relittari coi ciabattoni di peluche > > Mi sa che ne conosco uno uno che adesso hai i ciabattoni di peluche con la cloche? |
|
| |||
| |||
|
| |||
| |||
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Titanic. | Vlijmen Fileer | (Dutch) | 0 | 11-26-2007 05:39 AM |
| Immersioni commerciali sul Titanic... | Giovanni B. | (Italian) | 2 | 04-11-2007 04:32 PM |
| Titanic: polemicone in corso | Cafonauta | (Italian) | 0 | 04-11-2007 04:23 PM |
| ancora sul Titanic | Loup G. | (Italian) | 3 | 04-11-2007 03:50 PM |
| TV-Hinweis: Abenteuer Titanic | Matthias Taube | (German) | 3 | 04-12-2006 04:59 PM |