|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hola, He leído vuestros artículos sobre el buceo en Tenerife... vivo en Tenerife y aquí algunas repuestas: LIBROS DE BUCEO Los mejores están de Sergio Hanquet, un fotógrafo quien vive en las islas Canarias. - Bucear en Canarias - Sergio Hanquet : 200 puntos de inmersión y 300 especies del archipelago - 100 peces de canarias - Sergio Hanquet : catalogo abreviado de la fauna marina Si querréis saber mas sobre Sergio, su sitio es www.sergiohanquet.com PUNTOS DE IMMERSIONES Estoy de acuerdo con alvakoldo, es maravilloso de bucear en Los Gigantes con los chuchos, pero cuidado, porque hay muchos centros de buceo que por estar seguros de ver chuchos hacen feeding, lo que no me gusta tanto... Vivo en Las Galletas, y buceo regularmente en la costa este de la Isla (desde Los Abrigos hasta Radazul). Una inmersión que me encanta es la de Punta Prieta, cerca de Guimar. Podéis encontrar informaciones sobre los puntos de inmersión en el sitio Internet del centro donde voy: http://www.easyblueworld.com/buceo-t...ving_site.html Si tenéis mas preguntitas, pídelas... K |
|
| |||
| |||
| It s a big problem that you copy my text from other forum Please, erase it |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Re: seguimos sin bucear | =?ISO-8859-1?Q?Le_Fant=F4me_du_Parc?= | (Spanish) | 0 | 04-11-2007 05:00 PM |
| Bucear con sinusitis | prayer828 | (Spanish) | 0 | 04-11-2007 04:59 PM |
| Bucear en Tenerife | =?ISO-8859-1?Q?Le_fant=F4me_du_Parc?= | (Spanish) | 19 | 07-18-2005 06:51 AM |
| Volver a bucear | Aula Coslada | (Spanish) | 5 | 04-24-2005 05:28 AM |
| Bucear en el Hierro | cpindado@terra.es | (Spanish) | 10 | 01-11-2005 03:45 PM |