|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Nikkaroin sivuja hieman uuteen uskoon ja samalla sain viimeinkin valmiiksi ikuisuusprojektilta tuntuneen matkapäiväkirjan parin vuoden takaisesta reppumatkasta Kaakkois-Aasiaan. Ajattelin nyt sitten tännekin mainostaa jos joku on suunnittelemassa matkaa samoille kulmille missä on itse tullut käytyä. Itse oon monesti löytänyt hyödyllisiä vinkkejä muiden matkapäiväkirjoista, ja toivottavasti pystyn omalta osaltani auttamaan jotakuta reissukärpäsen puremaksi joutunutta yksilöä =) Ihan kaikista reissuista ei ole tullut päiväkirjaa kirjoitettua, mutta toivottavasti kuvat puhuvat puolestaan. Reissut ovat yleensä olleet enemmän tai vähemmän sukelluspainotteisia, ja sukelluskuvia löytyy Thaimaasta (Koh Tao), Malesiasta (Sipadan), Indonesiasta (Bali), Norjasta (Kirkenes), itäiseltä Karibianmereltä (Tobago ja Saba) sekä Punaiselta Mereltä (Hurghada). Muut kuvat ja päiväkirjat sijoittuvat sitten jokseenkin samoille tienoille. Osoite löytyypi tuosta allekirjoituksesta. - Miika - -- www.matkakuume.net - sometimes you just gotta go |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Red Sea kuvia | Timo Raunio | (Swedish) | 0 | 04-12-2007 05:44 PM |
| Brothers kuvia | Scuba_fi | (Swedish) | 3 | 04-12-2007 05:41 PM |
| Kuvia | Timo Ahomäki | (Swedish) | 0 | 04-12-2007 05:39 PM |
| Kuvia Kyprokselta.... | Erkko | (Swedish) | 0 | 04-12-2007 05:32 PM |
| Matkapäiväkirjoja ja kuvia | Miika Härkönen | (Swedish) | 12 | 02-14-2007 06:20 AM |