|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Onko jollekulle jo ehtinyt kertyä kokemuksia otsikoidun sarjan hengityssäätimistä? http://www.poseidon.se/bild.dip?id=408 Diver112 |
|
| |||
| |||
| On 18.1.2004 15:00, in article bue01r$ps6$1@phys-news1.kolumbus.fi, "Lasher112" <diver112@yahoo.com> wrote: > Onko jollekulle jo ehtinyt kertyä kokemuksia > otsikoidun sarjan hengityssäätimistä? > > http://www.poseidon.se/bild.dip?id=408 > > Diver112 > > Jep. Vajaan vuoden olen noilla sukeltanut. Malli on toi Deep ja versio missä letkut lähtee suoraan alaspäin molemmista hanoista. Kun virittelee letkut ekaa kertaa paikalleen, osaa arvostaa lähtöjen sijoitusta(ainakin mun mielestä) Lähtöjäkään ei ole turhaan, koska tossa on pari LP ja yksi HP lähtö/alentaja. Eli tavallaan jää vaan toi toisen alentajan HP käyttämättä tuplapulloissa. Sukelluksia on reilusti kylmässä vedessä. Ongelmia ainakaan alentajien kanssa ei ole. Alentajiin tulee näköjään helposti paksu kerros jäätä, mut toimintaan se ei näköjään vaikuta, koska "osa missä jousi näkyy" on ollut jäästä vapaa. Annostajat on pienempiä ja sirompia kuin "Jetikassa" ja sisuskalut on aavistuksen lyhyemmät. Rukkaskädessä annostimen käsittely on helppoa, vaikka toisin olen kuullut jonkun sanovan. (jollakin isännällä on varmaan aivan tautisen isot kourat) Vahvinpina puolina näkisin seuraavat asiat: - alentaja ei ole arka(kuten saman valmistajan edelliset, joihin on jäätymissuoja asennettu) ulkoisille "kosketuksille" - rukkaskädessä alentajan irroitus on helppoa. - edullinen hinta - toimintavarmuus - alentaja istuu hienosti laitteistoon. Mun pareilla on myös samoja vehkeitä käytössä ja siirtyminen on tapahtunut esim. Apeksin 50/100/200 ja Poseidonin Jetstream leiristä. Siirtyminen Deeppeihin ei ole aiheuttanut harmeja sukelluksiin. antti |
|
| |||
| |||
| "Antti" <bar@NOSPAMsurfeu.fi> wrote in message news:BC307C43.13FE%bar@NOSPAMsurfeu.fi... > On 18.1.2004 15:00, in article bue01r$ps6$1@phys-news1.kolumbus.fi, .... > - edullinen hinta ????????????????????????????????????? |
|
| |||
| |||
| Antti <bar@nospamsurfeu.fi> wrote: > Rukkaskädessä annostimen käsittely on > helppoa, vaikka toisin olen kuullut jonkun sanovan. (jollakin > isännällä on varmaan aivan tautisen isot kourat) Onnistuuko pakkosyötönkin käyttö tosiaan helposti rukkaset kädessä? Olen joskus liikkeessä paljainkäsin näpelöinyt Xstremia ja tuli kyllä mieleen että voisi olla aika haastavaa saada rukkasten kanssa painettua sitä nappia kun se on vielä sellaisessa syvennyksessä. Niin, ja kouratkaan ei ole tautisen isot :) -- Tommi |
|
| |||
| |||
| Tänään tulleen tiedon mukaan Poseidonin tehdas suosittaa kaikkien Extreme-sarjan regulaattoreiden "updeittausta", laitteeseen suositellaan käytettäväksi huollossa jolloin siihen vaihdetaan joku osa, osan vaihtamatta jättäminen ei saamani tiedon mukaan heikennä turvallisuutta, mutta se parantaa käyttöominaisuuksia. Näillä näkymin saan huomenna tietää mikä osa on kyseessä. Tero |
|
| |||
| |||
| On 19.1.2004 10:55, in article bug61c$gdi$1@ousrvr3.oulu.fi, "Tommi Salminen" <tommi.salminen@iki.fi.REMOVE.INVALID> wrote: > Antti <bar@nospamsurfeu.fi> wrote: > >> Rukkaskädessä annostimen käsittely on >> helppoa, vaikka toisin olen kuullut jonkun sanovan. (jollakin >> isännällä on varmaan aivan tautisen isot kourat) > > Onnistuuko pakkosyötönkin käyttö tosiaan helposti rukkaset kädessä? Olen > joskus liikkeessä paljainkäsin näpelöinyt Xstremia ja tuli kyllä mieleen > että voisi olla aika haastavaa saada rukkasten kanssa painettua sitä > nappia kun se on vielä sellaisessa syvennyksessä. Niin, ja kouratkaan ei > ole tautisen isot :) Pitää paikkansa. Kapulan pakkosyöttönappi näyttää pieneltä, mutta käytännössä sen kanssa on helppo toimia. Jetikkaa ja Deeppiä ei tunnetusti tarvii pakkosyötösta voimalla edes painaa. Jos ei ole paineet päällä kokeiltaessa, niin saat helposti väärän kuvan. antti |
|
| |||
| |||
| Vuoden verran sukellettu (120 divia) eikä mitään ongelmia. Malli deep. Jos koskee purge näppäimeen vedessä, niin sen jälkeen ei tarvi ostaa vesiskootteria! Sellainen lähtö tulee! Pullo |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Kokemuksia? | Lehtinen T. | (Swedish) | 0 | 04-12-2007 04:44 PM |
| poseidon Xstream contenuto della scatola ? | Mario | (Italian) | 0 | 04-11-2007 01:53 PM |
| poseidon Xstream box content ? | Mario | Gear | 0 | 03-27-2007 02:20 AM |
| Poseidon Xstream or Scubapro MK25/S600? | Ricardo | Gear | 5 | 03-27-2007 12:44 AM |
| FS: Poseidon Xstream Air | Doug | Divers Hangout | 0 | 03-26-2007 07:12 PM |