|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Hei ! On tullut aikoinaan ostettua tavallinen sukelluskello ranteeseen kumisella hihnalla. Toiminut hyvin etelän lämpimissä ja suomessa märkkärillä kesäaikaan. Nyt tuli hommattua itselle kuivapuku ja aluhaalari ja tuli ongelma eteen. Kuminen hihna ei ylläkkään enään kuivapuvun hihan ympäri kunnolla =o( Tarvitsisi siis vaihtaa tuo kuminen hihna pitempään hihnaan.... Olen nähnyt toisilla sukeltajilla "kankaisia" tai jostain vastaavasta materiaalista tehtyjä hihnoja, jotka menevät kevyesti kuivapuvun hihan ympäri. Lukkoja niissä on ollut sitten erillaisia. Saako noita ostettua jostain suoraan ja vaihdettua vai pitääkö itse askarrella jostain nailonhihnasta tai vastaavasta ? t. "Aloitteleva kuivapuku" |
|
| |||
| |||
| "Saukko" <saukko@poistatämärunbox.com> wrote in message news:2kWsc.17299$k4.346534@news1.nokia.com... > Olen nähnyt toisilla sukeltajilla "kankaisia" tai jostain vastaavasta > materiaalista tehtyjä hihnoja, jotka menevät kevyesti kuivapuvun hihan > ympäri. > Lukkoja niissä on ollut sitten erillaisia. > > Saako noita ostettua jostain suoraan ja vaihdettua vai pitääkö itse > askarrella jostain nailonhihnasta tai vastaavasta ? > > t. "Aloitteleva kuivapuku" > > Sukellusliikkeistä saa valmiita Suunnon? mittariremmejä. Varmista kuitenkin että pituus riittää varsinkin jos käytät mansettirenkaita. Retkeilykaupoista saa myös, kulkevat nimikkeellä kuormankiinnityshihna. |
|
| |||
| |||
| auvolta hyvä remmi "Vilu" <vilu@hotmail.com> kirjoitti viestissä news:40b4331a$0$20914$39db0f71@news.song.fi... > > "Saukko" <saukko@poistatämärunbox.com> wrote in message > news:2kWsc.17299$k4.346534@news1.nokia.com... > > > Olen nähnyt toisilla sukeltajilla "kankaisia" tai jostain vastaavasta > > materiaalista tehtyjä hihnoja, jotka menevät kevyesti kuivapuvun hihan > > ympäri. > > Lukkoja niissä on ollut sitten erillaisia. > > > > Saako noita ostettua jostain suoraan ja vaihdettua vai pitääkö itse > > askarrella jostain nailonhihnasta tai vastaavasta ? > > > > t. "Aloitteleva kuivapuku" > > > > > Sukellusliikkeistä saa valmiita Suunnon? mittariremmejä. Varmista kuitenkin > että pituus riittää varsinkin jos käytät mansettirenkaita. Retkeilykaupoista > saa myös, kulkevat nimikkeellä kuormankiinnityshihna. > > |
|
| |||
| |||
| Ainakin sitizenillä on kumihihnaan pidennysosa. -pKi "Saukko" <saukko@poistatämärunbox.com> wrote in message news:2kWsc.17299$k4.346534@news1.nokia.com... > Hei ! > > On tullut aikoinaan ostettua tavallinen sukelluskello ranteeseen kumisella > hihnalla. Toiminut hyvin etelän lämpimissä ja suomessa märkkärillä > kesäaikaan. > > Nyt tuli hommattua itselle kuivapuku ja aluhaalari ja tuli ongelma eteen. > > Kuminen hihna ei ylläkkään enään kuivapuvun hihan ympäri kunnolla =o( > > Tarvitsisi siis vaihtaa tuo kuminen hihna pitempään hihnaan.... > > Olen nähnyt toisilla sukeltajilla "kankaisia" tai jostain vastaavasta > materiaalista tehtyjä hihnoja, jotka menevät kevyesti kuivapuvun hihan > ympäri. > Lukkoja niissä on ollut sitten erillaisia. > > Saako noita ostettua jostain suoraan ja vaihdettua vai pitääkö itse > askarrella jostain nailonhihnasta tai vastaavasta ? > > t. "Aloitteleva kuivapuku" > > > |
|
| |||
| |||
| Ite olen hakenut omaan citizeniin sellasen "kankaisen" uuden parin vuoden välein stockalta. Ihan keskustan siitä ekasta kerroksesta kello-osastolta löytyy aina suoraan hyllystä. Voi vaihtaa ite, kestää öljytankkerin hinausta ja maksaa about euron ja pituus riittää kuivikseen enemmän kuin hyvin. Ei voi olla helpompaa. Ei hiosta ja ole niin paksu kuin kuminen. -delfu "PKi" <seemysig@bottom.invalid> kirjoitti viestissä news:I6Ysc.17319$g4.334705@news2.nokia.com... > Ainakin sitizenillä on kumihihnaan pidennysosa. > -pKi > > "Saukko" <saukko@poistatämärunbox.com> wrote in message > news:2kWsc.17299$k4.346534@news1.nokia.com... > > Hei ! > > > > On tullut aikoinaan ostettua tavallinen sukelluskello ranteeseen kumisella > > hihnalla. Toiminut hyvin etelän lämpimissä ja suomessa märkkärillä > > kesäaikaan. > > > > Nyt tuli hommattua itselle kuivapuku ja aluhaalari ja tuli ongelma eteen. > > > > Kuminen hihna ei ylläkkään enään kuivapuvun hihan ympäri kunnolla =o( > > > > Tarvitsisi siis vaihtaa tuo kuminen hihna pitempään hihnaan.... > > > > Olen nähnyt toisilla sukeltajilla "kankaisia" tai jostain vastaavasta > > materiaalista tehtyjä hihnoja, jotka menevät kevyesti kuivapuvun hihan > > ympäri. > > Lukkoja niissä on ollut sitten erillaisia. > > > > Saako noita ostettua jostain suoraan ja vaihdettua vai pitääkö itse > > askarrella jostain nailonhihnasta tai vastaavasta ? > > > > t. "Aloitteleva kuivapuku" > > > > > > > > |
|
| |||
| |||
| Jos perheessä on yksikin joka osaa käyttää ompelukonetta saat pilkkahintaan remmejä. Itse tein liinasta ja tarranauhasta remmejä ison pinon. Siinä on sellainen etu tavallisiin remmeihin verrattuna että jos tappi menee poikki klokka jää roikkumaan toisen tapin varaan eikä ole ahdin omaisuutta. Jos on vielä fiksu tekee remmin käteen sopivaksi ja laittaa lisäremmin paikalle kun lähtee duyykkaamaan. On helppoa ja halpaa. Itselläni stinger ja ei ole varaa ostaa joka kerraksi uutta klokkaa!!!!!!! Niin niin persaukisen pulinaa toteaisi varmaan moni!!!???? |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Citizen-Kellon pariston vaihto | -piip- | (Swedish) | 3 | 04-12-2007 04:36 PM |