|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Moi, Olen menossa heinäkuussa viikoksi sukeltamaan Korsikalle ja olisi hienoa saada kerrankin muutama kuva pinnan alta. Onko jollain tiedossa saako jostain reiluksi viikoksi kameraa vuokralle? Olisikohan sukellusfirmoissa (esim. Divesystems) vuokrata kameraa? Omaan Canon G3:een koteloa ei tunnu saavan alle tuhannen euron joten vuokraus taitaa olla ainut vaihtoehto. Tai sitten vaihtaa suosiolla kameraa johonkin Canonin toiseen malliin. Kiitoksia vinkeistä. |
|
| |||
| |||
| Matti wrote: > Olen menossa heinäkuussa viikoksi sukeltamaan Korsikalle ja olisi hienoa > saada kerrankin muutama kuva pinnan alta. Onko jollain tiedossa saako > jostain reiluksi viikoksi kameraa vuokralle? Olisikohan sukellusfirmoissa > (esim. Divesystems) vuokrata kameraa? Laita mulle sähköpostia. T:Marcin |
|
| |||
| |||
| Moi, Näyttäisi pienen kyselyn jälkeen siltä että kunnollista sukelluskameraa ei ketään vuokraa ainakaan helsingin seudulla. Ymmärrän tietysti että sukelluskamerat ovat sen verran kovassa käytössä etteivät sukellusfirmat halua ottaa riskiä rikkoutumisten suhteen. Jos jollain on vuokrata minulle viikoksi Ewa-Marinen sellaisen sukellus pussia joka menee Canon G3:een niin pirauttakaa tai laittakaa mailia. -- T. Juha, www.juhahaanpera. "Matti" <matti@dontspam.com> wrote in message news:cbcbj7$kpl$1@nyytiset.pp.htv.fi... > Moi, > > Olen menossa heinäkuussa viikoksi sukeltamaan Korsikalle ja olisi hienoa > saada kerrankin muutama kuva pinnan alta. Onko jollain tiedossa saako > jostain reiluksi viikoksi kameraa vuokralle? Olisikohan sukellusfirmoissa > (esim. Divesystems) vuokrata kameraa? > > Omaan Canon G3:een koteloa ei tunnu saavan alle tuhannen euron joten > vuokraus taitaa olla ainut vaihtoehto. Tai sitten vaihtaa suosiolla kameraa > johonkin Canonin toiseen malliin. > > Kiitoksia vinkeistä. > > > |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |
| | ||||
| Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
| Vuokralle UW-kotelo Ixus 400:selle ? | Mika | (Swedish) | 1 | 04-12-2007 05:41 PM |