|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| Loppui Suunnon D3: sta paristo. Kuka tietää onko ko. laitteeseen vaikea vaihtaa itse paristo ja millainen pariston pitää olla? Manuaali hävinnyt... Anssi |
|
| |||
| |||
| Anssi Villa wrote: > Loppui Suunnon D3: sta paristo. Kuka tietää onko ko. laitteeseen vaikea > vaihtaa itse paristo ja millainen pariston pitää olla? Manuaali hävinnyt... > > Anssi > > > Katso suunnon nettisivuilta. Sieltä löytyy kaikkien tietokoneiden ohjekirjat pdf:nä. Ainakin vyperin ohjekirjassa on ilmoitettu paristontyyppi ja kanteen kuuluvan o-renkaan koko. Eiköhän D3:n kohdalla ole samoin. Tuomo |
|
| |||
| |||
| "Anssi Villa" <anssi.villa@poistatämä.sicom.fi> kirjoitti viestissä news:4218dad2.0@194.100.224.2... > Loppui Suunnon D3: sta paristo. Kuka tietää onko ko. laitteeseen vaikea > vaihtaa itse paristo ja millainen pariston pitää olla? Manuaali hävinnyt... Eipäs tullut puhuttua asiasta eilen.... Tero |
|
| |||
| |||
| In article <4218dad2.0@194.100.224.2>, Anssi Villa wrote: > Loppui Suunnon D3: sta paristo. Kuka tietää onko ko. laitteeseen vaikea > vaihtaa itse paristo ja millainen pariston pitää olla? Manuaali hävinnyt... Ainakin omassani pariston tyyppi lukee vehkeen takanakin: CR 2032 |
|
| |||
| |||
| Joo, tuoltahan se Suunnon sivuilta löytyi.... Kiitos aktiivisuudesta. -A- "Anssi Villa" <anssi.villa@poistatämä.sicom.fi> kirjoitti viestissä:4218dad2.0@194.100.224.2... > Loppui Suunnon D3: sta paristo. Kuka tietää onko ko. laitteeseen vaikea > vaihtaa itse paristo ja millainen pariston pitää olla? Manuaali > hävinnyt... > > Anssi > > > |