|
| | |||||||
|
Welcome to the scubish.com - Scuba Diving Forum forums. You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
|
| |||
| |||
| "Patrick Lybeck" <nonsense.sigmund.freud@pp.inet.fi.invalid> wrote in message news:HktPi.185$pP3.13@read3.inet.fi... > juha wrote: > > Ok, kiitos hyvistä vastauksista. Nyt voin taas nukkua rauhallisin mielin > > yöni, kun tämä asia tuli selvitettyä. Koskaan ei tiedä, mihin seikkailuihin > > unissaan joutuu, ja jos sattuu joutumaan esim. sukeltamaan syvälle > > uponneeseen aarrelaivaan, niin on parempi, ettei ole typpinarkoosissa, kun > > vihollisen bikinipukuiset naisagentit hyökkäävät samoille apajille. Täytyy > > muistaa paneutua sukelluskaasun valintaan huolella ennen sukellusta. > > > > Juha > > > > > > Pakko, > > Miksi bikinpukeiset naisagentit ei ikinä hyökkää mun kimppuun edes unissani? > Miksi minun unet ei ole koskaan seikkailullisia? > Miksi kaikilla muilla on kivemmat unet kun minulla? > Miksi unissani ei ole aarrelaivoja? > Miksi minä en voi enää nukkua rauhallisin mielin? > Miksi elämä jopa unien osalta on epäreilua? > > :) Käytätkö oikeita aineita? pH |
|
| |||
| |||
| "Patrick Lybeck" <nonsense.sigmund.freud@pp.inet.fi.invalid> wrote in message news:HktPi.185$pP3.13@read3.inet.fi... > juha wrote: > > Ok, kiitos hyvistä vastauksista. Nyt voin taas nukkua rauhallisin mielin > > yöni, kun tämä asia tuli selvitettyä. Koskaan ei tiedä, mihin seikkailuihin > > unissaan joutuu, ja jos sattuu joutumaan esim. sukeltamaan syvälle > > uponneeseen aarrelaivaan, niin on parempi, ettei ole typpinarkoosissa, kun > > vihollisen bikinipukuiset naisagentit hyökkäävät samoille apajille. Täytyy > > muistaa paneutua sukelluskaasun valintaan huolella ennen sukellusta. > > > > Juha > > > > > > Pakko, > > Miksi bikinpukeiset naisagentit ei ikinä hyökkää mun kimppuun edes unissani? > Miksi minun unet ei ole koskaan seikkailullisia? > Miksi kaikilla muilla on kivemmat unet kun minulla? > Miksi unissani ei ole aarrelaivoja? > Miksi minä en voi enää nukkua rauhallisin mielin? > Miksi elämä jopa unien osalta on epäreilua? > > :) Käytätkö oikeita aineita? pH |
|
| |||
| |||
|
"Patrick Lybeck" <nonsense.sigmund.freud@pp.inet.fi.invalid> wrote in message news:HktPi.185$pP3.13@read3.inet.fi... > juha wrote: > > Ok, kiitos hyvistä vastauksista. Nyt voin taas nukkua rauhallisin mielin > > yöni, kun tämä asia tuli selvitettyä. Koskaan ei tiedä, mihin seikkailuihin > > unissaan joutuu, ja jos sattuu joutumaan esim. sukeltamaan syvälle > > uponneeseen aarrelaivaan, niin on parempi, ettei ole typpinarkoosissa, kun > > vihollisen bikinipukuiset naisagentit hyökkäävät samoille apajille. Täytyy > > muistaa paneutua sukelluskaasun valintaan huolella ennen sukellusta. > > > > Juha > > > > > > Pakko, > > Miksi bikinpukeiset naisagentit ei ikinä hyökkää mun kimppuun edes unissani? > Miksi minun unet ei ole koskaan seikkailullisia? > Miksi kaikilla muilla on kivemmat unet kun minulla? > Miksi unissani ei ole aarrelaivoja? > Miksi minä en voi enää nukkua rauhallisin mielin? > Miksi elämä jopa unien osalta on epäreilua? > > :) Käytätkö oikeita aineita? pH |